Megismerésre képes rendszerek funkcionális követelményspecifikációja... - előadás
A rendezvény időpontja: 2007-09-24 17:30
Helyszín: Budapest VI., Andrássy út 3.
A HTE Számítástechnikai Szakosztálya, a European Organisation for Quality MNB Informatikai Szakbizottsága és az ISACA Magyar Fejezete közös rendezvényének témája
-Egy rendszer mitől lesz megismerő rendszerω
-Rendszerszervező szemmel hogyan építhető fel egy olyan általános funkcionális folyamatmodell, amelynek segítségével a megismerésnek olyan tulajdonságai tárgyalhatóak, amelyek nem függnek a rendszer konkrét implementációs módjátólω
-Miképp építhető fel az általános modell a különböző hatékonyságú megismerési szintek, visszacsatolások egymásra épülő lépcsőiként értelmezveω
-Hogyan bővíthető egy általános modell egy konkrét megismerő rendszer specifikus tulajdonságait (reprezentációk megjelenése, az emberi megismerési architektúra) mindinkább figyelembe véveω
Ezekre a kérdésekre keresi a sok konkrét példával illusztrált előadás a választ.
Előadó: Limbay Róbert (SAS Magyarország)
Az előadás letölthető (pdf) ...
„Megismerésre képes rendszerek funkcionális követelményspecifikációja, avagy a
’tiszta megismerés kritikája’
a rendszerszervező szemszögéből”
’tiszta megismerés kritikája’
a rendszerszervező szemszögéből”
-Egy rendszer mitől lesz megismerő rendszerω
-Rendszerszervező szemmel hogyan építhető fel egy olyan általános funkcionális folyamatmodell, amelynek segítségével a megismerésnek olyan tulajdonságai tárgyalhatóak, amelyek nem függnek a rendszer konkrét implementációs módjátólω
-Miképp építhető fel az általános modell a különböző hatékonyságú megismerési szintek, visszacsatolások egymásra épülő lépcsőiként értelmezveω
-Hogyan bővíthető egy általános modell egy konkrét megismerő rendszer specifikus tulajdonságait (reprezentációk megjelenése, az emberi megismerési architektúra) mindinkább figyelembe véveω
Ezekre a kérdésekre keresi a sok konkrét példával illusztrált előadás a választ.
Előadó: Limbay Róbert (SAS Magyarország)
Az előadás letölthető (pdf) ...