Válogatás a Média - Kábel - Műhold 2008. márciusi számából
Új korszak: indul a UPC digitális szolgáltatása
Március végén a UPC Magyarország is elindítja digitális szolgáltatását Magyarországon – mondta interjújában Kovács Nimród, a Közép-kelet-európai Csoport elnöke. A társaság nagyszámú előfizető részére elérhető terméket kíván bevezetni. Közel száz csatorna lesz a kínálatban, lesz EPG, interaktív lehetőségek és PVR, később VoD-ot is terveznek.
Célcsoport: a prémiumszegmens – HD is lesz az Antenna Digital kínálatában
Az Antenna Hungária kínálatában 2005 decemberében debütált az Antenna Digital. Ez a platform átugorhatta a simulcast időszakot: ma minden műsora digitális. Vámos Péter, a társaság osztályvezetője elmondta, 40 ezer ügyfelük ma 98 kódolt, digitális minőségű csatornából válogathat, A HDTV-t 2008 II. negyedévében tervezik elindítani.
Kábelvégek szolgáltatója
Németh László cége, a Bácskábel Kft. ma 21 településen mintegy hatezer ügyfélnek továbbít műsort, internetet és hamarosan telefont is. A digitalizálást illetően viszont pesszimista: „Nincs is rá előfizetői fogadókészség. Errefelé 50 százalék fölött van a munkanélküliség, az átlag ügyfél egyébként se tudná kezelni a set-top-boxot…”
Évet értékelt az NHH
Tavaly folytatódott a korábbi évek tendenciája: a mobil- és a szélessávú növekedett, a vezetékes piac csökkent. A dinamizmus elsősorban a szélessávú piacon figyelhető meg.
Mindenki feltöltődik...
Ma már mintegy 15 videomegosztó magyar internetes oldal működik. A hazai piac úttörője a Videobomb (teljes nevén Indavideobomb), az oldal tartalmának egyedi vonást adnak a tulajdonos Index.hu közéleti videói és a szintén a csoporthoz tartozó Totalcar anyagai. A Videa.hu látogatottsága 2007 nyarától kezdve megelőzi az Inda oldalt, a feltöltött videók száma meghaladja a 94 ezret.
Március végén a UPC Magyarország is elindítja digitális szolgáltatását Magyarországon – mondta interjújában Kovács Nimród, a Közép-kelet-európai Csoport elnöke. A társaság nagyszámú előfizető részére elérhető terméket kíván bevezetni. Közel száz csatorna lesz a kínálatban, lesz EPG, interaktív lehetőségek és PVR, később VoD-ot is terveznek.
Célcsoport: a prémiumszegmens – HD is lesz az Antenna Digital kínálatában
Az Antenna Hungária kínálatában 2005 decemberében debütált az Antenna Digital. Ez a platform átugorhatta a simulcast időszakot: ma minden műsora digitális. Vámos Péter, a társaság osztályvezetője elmondta, 40 ezer ügyfelük ma 98 kódolt, digitális minőségű csatornából válogathat, A HDTV-t 2008 II. negyedévében tervezik elindítani.
Kábelvégek szolgáltatója
Németh László cége, a Bácskábel Kft. ma 21 településen mintegy hatezer ügyfélnek továbbít műsort, internetet és hamarosan telefont is. A digitalizálást illetően viszont pesszimista: „Nincs is rá előfizetői fogadókészség. Errefelé 50 százalék fölött van a munkanélküliség, az átlag ügyfél egyébként se tudná kezelni a set-top-boxot…”
Évet értékelt az NHH
Tavaly folytatódott a korábbi évek tendenciája: a mobil- és a szélessávú növekedett, a vezetékes piac csökkent. A dinamizmus elsősorban a szélessávú piacon figyelhető meg.
Mindenki feltöltődik...
Ma már mintegy 15 videomegosztó magyar internetes oldal működik. A hazai piac úttörője a Videobomb (teljes nevén Indavideobomb), az oldal tartalmának egyedi vonást adnak a tulajdonos Index.hu közéleti videói és a szintén a csoporthoz tartozó Totalcar anyagai. A Videa.hu látogatottsága 2007 nyarától kezdve megelőzi az Inda oldalt, a feltöltött videók száma meghaladja a 94 ezret.