Képviseleti irodát nyitott Magyarországon az Aastra
A kanadai központú Aastra Technologies Limited, a vállalati kommunikációs megoldások fejlesztésével foglalkozó globális nemzetközi vállalat az Ericsson vállalati kommunikációs részlegének sikeres átvételével, a teljes IP kommunikációs spektrum lefedésével kiterjeszti szolgáltatásait Magyarországon, az IP-alapú kommunikációs szerverek, az egységesített kommunikációs alkalmazások és az integrált mobilitás területére. A hírt Budapesten a cég ma tartott bemutatkozó sajtótájékoztatóján Kolláth Gábor, az Aastra Magyarország közvetlen kereskedelmi képviselet közelmúlt-ban kinevezett vezetője jelentette be.
A vállalat célja a budaörsi iroda megnyitásával a magyarországi ügyfelek és partnerek magasabb szintű kiszolgálása, a vállalat pozíciójának erősítése, az összes termék és alkalmazás támogatása valamint közvetlen fejlesztési információk biztosítása a felhasználók számára. A cég vállalati megoldásait Magyarországon értékesítési partnerein (Assono, Telegram, Kapsch Magyarország, Telmo Kft.) keresztül (indirekt módon) forgalmazza. Hazánkban az Aastra döntően az egykori Ericsson vállalati kommunikációs termékcsaláddal van jelen a piacon, de már megjelentek új Aastra termékek, melyeknek köre a jövőben folyamatosan bővülhet. Kolláth szerint a vállalat kibővült termékköre révén a kétfőstől az akár 150 ezer felhasználóval rendelkező multinacionális cégekig, mindenkinek képes vállalati kommunikációs megoldást szállítani. A nyílt rendszerplatformokat és hardverfüggetlen szabványosított megoldásokat használó cég célja: a lehető legnagyobb rugalmasságot és szabadságot biztosítani a kommunikációs rend-szereik kialakítása során.
A január 8-i budapesti sajtóeseményen Martin Schmiedt-Siebenhaar, az Aastra Austria marketing igazgatója is részt vett. A sajtótájékoztatón a Prím további információkat is megtudott:
– tárgyalások folynak az Albacomppal, abból a célból, hogy a székesfehérvári társaság az Aastra értékesítési partnere legyen;
– az egyik legnagyobb hazai infokommunikációs hálózatot, a MÁV-ot (is) az Aastra szolgálja ki; további jelentős referenciák: APEH, T-Mobile, BRFK, BME, Tetrapak, az E-ON több vállalata, egyetemek: Debrecen, Szeged;
– az Aastra magyarországi termékbevezetéseiért is felelős Kolláth Gábor ezt megelőzően az Ericsson Magyarország vállalati kommunikációs üzletágának a vezetője volt;
– a 18 országot magába foglaló közép-, kelet- és dél-európai régióban több helyen van jelen irodával az Aastra, a legújabb képviselet Magyarországon jött létre; – a magyar nyelvű honlap várhatóan ez év februárjának második felétől (végétől) lesz elérhető;
– a magyarországi k+f és pre-sale tevékenységekben az Aastra Austria bécsi munkatársai is igénybe vehetők.
Aastra székhelye a kanadai Ontarióban, Con¬corde városában található. Az Aastra nagyvállalati kommunikációs eszközök globális piacán is meghatározó szereplő, hiszen több mint 50 millió tele¬fonvonalat épített ki világszerte, valamint több mint 100 országban képviselteti magát közvetett vagy közvetlen módon. Az Aastra teljes mértékben elkötelezett a nagyvállalati kommunikáció iránt, en¬nek megfelelően az egyedi ügyféligényekhez igazított, egységesített kommunikációs megoldások egyik legteljesebb kínálatával rendelkezik. A kíná¬latba tartoznak a kis- és középvállalkozások szá¬mára kifejlesztett funkciógazdag hívás-felügyeleti eszközök, a magas szinten skálázható nagyvállalati hívásfelügyeleti eszközök, valamint az integ¬rált mobilitási megoldások és a számos különböző terminálhoz használható, telefonos ügyfélszolgálati megoldások. Az Aastra a nyílt szabványokra koncentrálva megkönnyíti a nagyvállalatok hatékonyabb kommunikációját és együttműködését.
A vállalat célja a budaörsi iroda megnyitásával a magyarországi ügyfelek és partnerek magasabb szintű kiszolgálása, a vállalat pozíciójának erősítése, az összes termék és alkalmazás támogatása valamint közvetlen fejlesztési információk biztosítása a felhasználók számára. A cég vállalati megoldásait Magyarországon értékesítési partnerein (Assono, Telegram, Kapsch Magyarország, Telmo Kft.) keresztül (indirekt módon) forgalmazza. Hazánkban az Aastra döntően az egykori Ericsson vállalati kommunikációs termékcsaláddal van jelen a piacon, de már megjelentek új Aastra termékek, melyeknek köre a jövőben folyamatosan bővülhet. Kolláth szerint a vállalat kibővült termékköre révén a kétfőstől az akár 150 ezer felhasználóval rendelkező multinacionális cégekig, mindenkinek képes vállalati kommunikációs megoldást szállítani. A nyílt rendszerplatformokat és hardverfüggetlen szabványosított megoldásokat használó cég célja: a lehető legnagyobb rugalmasságot és szabadságot biztosítani a kommunikációs rend-szereik kialakítása során.
A január 8-i budapesti sajtóeseményen Martin Schmiedt-Siebenhaar, az Aastra Austria marketing igazgatója is részt vett. A sajtótájékoztatón a Prím további információkat is megtudott:
– tárgyalások folynak az Albacomppal, abból a célból, hogy a székesfehérvári társaság az Aastra értékesítési partnere legyen;
– az egyik legnagyobb hazai infokommunikációs hálózatot, a MÁV-ot (is) az Aastra szolgálja ki; további jelentős referenciák: APEH, T-Mobile, BRFK, BME, Tetrapak, az E-ON több vállalata, egyetemek: Debrecen, Szeged;
– az Aastra magyarországi termékbevezetéseiért is felelős Kolláth Gábor ezt megelőzően az Ericsson Magyarország vállalati kommunikációs üzletágának a vezetője volt;
– a 18 országot magába foglaló közép-, kelet- és dél-európai régióban több helyen van jelen irodával az Aastra, a legújabb képviselet Magyarországon jött létre; – a magyar nyelvű honlap várhatóan ez év februárjának második felétől (végétől) lesz elérhető;
– a magyarországi k+f és pre-sale tevékenységekben az Aastra Austria bécsi munkatársai is igénybe vehetők.
Aastra székhelye a kanadai Ontarióban, Con¬corde városában található. Az Aastra nagyvállalati kommunikációs eszközök globális piacán is meghatározó szereplő, hiszen több mint 50 millió tele¬fonvonalat épített ki világszerte, valamint több mint 100 országban képviselteti magát közvetett vagy közvetlen módon. Az Aastra teljes mértékben elkötelezett a nagyvállalati kommunikáció iránt, en¬nek megfelelően az egyedi ügyféligényekhez igazított, egységesített kommunikációs megoldások egyik legteljesebb kínálatával rendelkezik. A kíná¬latba tartoznak a kis- és középvállalkozások szá¬mára kifejlesztett funkciógazdag hívás-felügyeleti eszközök, a magas szinten skálázható nagyvállalati hívásfelügyeleti eszközök, valamint az integ¬rált mobilitási megoldások és a számos különböző terminálhoz használható, telefonos ügyfélszolgálati megoldások. Az Aastra a nyílt szabványokra koncentrálva megkönnyíti a nagyvállalatok hatékonyabb kommunikációját és együttműködését.
Prim online 2009. 01. 08.